Pages

2.9.11

Entry Pengenalan

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Blog ini adalah blog ke-3 yang aku uruskan selepas blog asal aku Kaizen & blog bersama Cik Yana, Urban-Or-Disaster
my 1st blog
my 2nd blog
*Klik banner untuk ke blog tersebut

Definisi

Seperti mana nama blog ini WordLess VS Spontaneous, aku mendapat ilham untuk menghasilkan blog ini dari entry2 Wordless Wednesday & Spontaneous Thursday.

Sumber Entry

Bagi entry WordLess berkemungkinan aku akan ambil gambar dari Google, akhbar harian, komik & blog2 (setiap sumber untuk WordLess akan dinyatakan). Namun bagi entry Spontaneous berkemungkinan 100% dari buah fikiran sendiri jadi untuk meng-COPY-CAT entry2 WordLess silalah backlink pada sumber2 yang aku ambil tu, manakala entry Spontaneous jika 100% dari kepala otak aku korg boleh COPY dengan tenang sebab aku tak kesah TAPI kalau aku ade mention dari mana aku dapat idea asal sila backlink pada mereka ok??

Untuk blog ini aku cuba memberikan entry2 yang berinfo & yang boleh membuatkan kita berfikir

Segala entry di blog ini bersifat pandangan peribadi semata-mata oleh itu tuan blog tidak bertanggungjawab sekiranya ada pihak yang butthurt mahu pun meninggal akibat heart attack. Sekiranya terdapat simptom2 untuk terkena butthurt/heart attack sila ikuti langkah2 pencegahan berikut -->

1. Tekan Alt + F4
2. Tekan Ctrl + W
3. Nampak button X kat penjuru atas kanan tu?? haa.. Klik je situ

Sampai di sini dulu buat entry pengenalan. Sekian TERIMA KASIH!!!

0 kata-kata:

Catat Ulasan

Busuk.Org